![53687 885c0 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/53687-885c0-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![53690 3c34e original](https://kreativtforum.imgix.net/images/53690-3c34e-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
![53693 5f972 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/53693-5f972-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=788&w=1400)
«Kva er kvarg?» er det store spørsmålet som LLOWBANK stilte seg selv.
– Vi er lillebroren til han minste i klassen, derfor ble det viktig å være desto mer sjarmerende, og samtidig ikke oppta for mange sekunder av folk sine liv. Vi ville fremme nysgjerrigheten, men ikke gi noen svar på kva kvarg egentlig er. For å finne ut det, får man ta en tur i butikken, sier ansvarlig kreatør Tore Woll.
Kampanjen ble rullet ut denne uken.