Lars Monsen tester Telenors TV- og strømmeutvalg i ny T-We-kampanje

Denne uken lanserer Telenor T-We et knippe filmer med en ganske så profilert villmarksmann i sofaen til Arnfinn – nemlig Lars Monsen.

Telenor TWE Artikkelbilde

Med konseptet «Alt du vil se – på ett sted» får Lars Monsen en grundig leksjon i valgfriheten og enkelheten ved å ha både strømming og TV på, ja, ett sted. Bak kampanjen står reklamebyrået Pol og regissør Aksel Hennie.

– Telenor T-We er Norges største TV-tjeneste, men også et viktig sted for strømming. Med de nye filmene skal Telenor befeste sin posisjon i en kategori i stor utvikling og vise seerne hvordan Telenor T-We gjør det enkelt å strømme og se på TV, når som helst og hvor som helst, sier Camilla Amundsen, leder for fastnett og TV i Telenor.

En pause fra bålpanner og sure tursokker

Tekstforfatter i Pol, Marius Hanstad, forklarer at underholdningsdistributører som kan tilby valgfrihet og enkelhet på ett sted er attraktive. Særlig for de som årlig tilbringer et par hundre døgn alene i villmarken. Eller for helt vanlig TV-tittere som bare vil bli underholdt – uten å måtte bruke en hel kveld på å orientere seg i villmarken av innhold.

– Lars Monsen er en fantastisk person og perfekt ambassadør for Telenor T-We. Han er rett fram og tydelig, men samtidig ikke en fyr man forbinder med sofakos, popcorn og telys. Ikke før nå i hvert fall, sier Marius Hanstad.

– Jeg er imponert over hva teamet fra Pol og Telenor har fått til sammen med Lars Monsen – og ikke minst, hvor godt Monsen passer inn sammen med Telenors kjære Arnfinn. Jeg håper at publikum også blir underholdt av filmene, fortsetter Camilla Amundsen.

En ny trådløs hverdag for TV og strømming

T-We ble nylig tilgjengelig for kunder som har Trådløst Bredbånd på 5G, noe som fører til at det er langt flere som får tilgang til TV-tjenesten. – Med T-We har kundene 100 poeng de fritt kan velge inn kanaler og strømmetjenester for så ofte de vil. Denne friheten vet vi at kundene setter pris på enten de er hjemme, på hytta – eller på tur, sier Amundsen.

Filmen skal gå på TV, kino og online video, og kampanjen består også av uttak på sosiale medier og display.

Her kan du se kampanjefilmen samt tre forskjellige varianter.

Andre involverte

L

Lene Johansen

Ansvarlig hos kunde

T

Torill Silkoset

Ansvarlig hos kunde

I

Irén Udnes

Ansvarlig hos kunde