Lekne friminutter i hverdagen

Litago skal være et lekent friminutt i hverdagen

414 61496 original
244 a8fd7 original
104 f2953 original
336 14370 original
429 b76a4 original
473 8794a original
525 9e752 original
564 4b72f original
590 b2034 original
600 e8b84 original

Litago skal være et lekent friminutt i hverdagen.

Litagos målgruppe er barnslige, men ikke barn. De er ungdommer og unge voksne med en tidlig utviket nostalgi til sin egen barndom. Nå er alt i ferd med å bli alvor, og da er Litago en billett tilbake til barndommen.

I 2011 ønsket vi å fokusere på to ting. La fansen leke sammen og la det analoge møte det digitale. Gjennom onlineaktiviteter som gav folk muligheten til å spille på lag eller mot hverandre i stedet for mot en maskin, skapte vi lekne møter fansen imellom og gjennom aktiviteter som Ku-tur og Ku-rodeo Live fikk de treffe sin elskede ku i den virkelig verden. Vi har krevd en del av målgruppen, men fått tifolds igjen. De har klikket, tastet, klamret seg fast til store kuer, gjemt små kuer, stått i kø, smakt, delt og moret seg, alt i tett samvær med merkevaren. Og de sprer stadig opplevelsene; vi startet på i underkant av 70 000 fans og endte året på over 115.000.