
Supermarkedskjeden Coop Mega lanserer nå en storslått julekampanje, og sparer ikke på virkemidlene.
– Pilene peker rett vei for oss, så det er et offensivt Coop Mega som går inn i julen med denne kampanjen. Vi gleder oss til å vise dette frem og minne alle som er glad i mat at stort utvalg og god kvalitet kan bidra til julemagi der hjemme, sier markedssjef i Coop Mega Tina Weiby.
Det er Anti som står bak kampanjen, med One Big Happy Family og Tobias Granström på regi, mens den digitale magien er levert av Swiss.
– Dette har vært en fornøyelse fra start til slutt. Her har vi ikke spart på noen ting, og håper vi vekker noen julefølelser der ute. Det bør uansett ikke være tvil om hvor årets viktigste handletur skal legges, og den ribba - den skal være fersk, sier teamet Elise Apall Bjørgsvik og Bjørn Solli i Anti.
Kampanjen går på luften tirsdag 30 november, på TV, kino, sosiale medier, display og selvfølgelig i kundeavis og butikk.
Involverte byråer

Karoline Olerud
Prosjektleder
Mathilde Sjulstad
Kommunikasjonsdesigner

Mone Mikkelsen
Produsent
Tobias Granström
Regissør
Johan-Fredrik Bødtker
DOP
Wille Rising
Online
Fredrik Sundberg
Lyd
Robin Blick
VFX Coordinator
Emma Rosas Hott
Executive Producer