Lerums Utvalde Syltetøy ble nylig tildelt to gullstjerner i Superior Taste Awards, en pris som blir omtalt som Michelin-guiden i matverdenen. Noen av verdens dyktigste kokker og vinkelnere står for juryeringen, og utmerkelsen blir kun gitt til produkt som scorer svært høyt på smakbedømmelsen.
Vi veit at produkta er av topp-kvalitet, men det er hyggeleg å få heider frå utlendingane óg, sier Profil- og sponsorsjef Grete Lerum.
I denne forbindelse har Lerum laget en kampanje som går på TV og avis i oktober. Filmene ble skutt på den eneste strålende høst-dagen, og både teamet og kunden var svært fornøyd med Fantefilms produksjon. Ekthet er en sentral Lerum verdi.
Alt er ekte, til og med sommerfuglene fant vi på settet, sier kreatørene bak kampanjen, Katja Krogh og Lin Berge-Strømsheim.
For videre kontakt/involverte:
Ansvarlig hos Lerum: Grethe Lerum og Steinar Kasbo
Bates United: AD: Katja Krogh
Tekstforfatter: Lin Berge-Strømsheim
Prosjektleder: Marianne Sørlie
Konsulent: Per Christian Huse
Regissør: Johanne Helgeland, Fantefilm
Involverte byråer
Bates