Levende univers for Sbanken

Reklamekollektivet utforsker enkelhet i nytt univers for Sbanken.

– Sbanken har i 20 år utfordret alt som ikke er enkelt på vegne av kundene sine. Det var viktig for oss å bygge videre på denne kjernen, sier designer Vilde Moen Hudson.

Resultatet er et levende produktunivers som omfavner alle bankens produkter i et rikt lydbilde.

Innovativ bannerteknologi

For å ta ut animasjonene har vi utfordret det tekniske for å kunne kjøre levende banneranimasjoner direkte i bannere, uten kompromisser på kvalitet.

Sbanken 6

– Moderne merkevarer kan ikke lenger forholde seg til pikslete PNG-er eller hakkete HTML5-bannere. Den tiden er forbi. Sbanken er en av pilotkundene våre på dette og vi gleder oss til å dele mer etterhvert, sier kreativ leder Thomas Birkeland.

Bannerteknologien er en del av byråets nye satsing på AdTech.

Involverte byråer

Apriil profilbilde

Apriil Reklame

Involverte

L

Linn-Therese Vigsø-Holsen

Ansvarlig hos kunde