Leveringsklar
Da Posten vant Stellapris i fjor høst uttalte juryen at «det nye reklamekonseptet til Posten er eksempel til etterfølgelse». Nå kommer fortsettelsen i form av en ny reklamefilm.
Aktuelt byrå

McCann Oslo

Filmen skal videreføre konseptet og bidra til å styrke Postens omdømme.
Målsettingen er å styrke Postens omdømme gjennom å lage en sjarmerende og engasjerende profilfilm som kommuniserer at våre ansatte lever for å levere, forteller Markedsdirektør Gro Myking i Posten.
Posten har aldri oppnådd så høy oppmerksomhet rundt sine budskap som etter lansering av sitt nye konsept. Det har dessuten bidratt til økt stolthet internt hos de ansatte i Posten Norge, melder logistikkgiganten.
Den nye reklamefilmen har fått navnet «Invitasjonen», og forteller historien om en liten gutt som overvinner en rekke hindre for å få levert en bursdagsinvitasjon til en jevngammel jente. I avslutningsbildet ser vi gutten som voksen postmann, og forstår at han alltid har vært over gjennomsnittlig dedikert i forhold til dette med å levere.
Team fra McCann:
AD: Kjetill Nybø
Tekst: Carina L. Lindberg og Sigurd Solberg
Rådgiver: Paal Tarjei Aasheim
Prosjektleder: Merethe Brunsell
Byråproducer: Beril Holte Rasmussen
Produsert av Einar Film & Fortellinger:
Regissør: Morten Tyldum
Produsent: Guri Neby
Musikk: Lars Kilevold
Involverte byråer

McCann Oslo