Lilla er det nye oransje

NetCom har skiftet klær, men hevder de beholder samme kroppen og sjelen: En gang utfordrer. Alltid utfordrer.

16806 36231 original
16807 31eb7 original
16808 a4a25 original
16809 3303b original
16810 c058e original
16811 7e16a original
16812 6d5f4 original

Vi ønsket å kjapt få levert at vi hadde fått en ny farge og ny logo,
det er begrenset hvor interessant det er å høre om sånt i lange baner.
Vi lagde en liten moteserie bestående av ekstremlilla. Like kjapt ville
vi komme med et bevis på utfordrerrollen vår. Derfor lanserte vi lik
pris i hele Norden rett etter den nye logoen hadde blitt presentert, for
ytterligere styrke posisjonen vår, nå med enda større muskler, sier
kreativ direktør i McCann, Tore Woll.

Tekst: Tore Woll og Stein Simonsen.

AD: Erlend Klouman Høiner og Torstein Greni.

Formgivere: Rune Tyvold og Pia Lystad

Konsulent: Janne Espevalen

Prosjektleder: Katrine Berget

Ansvarlig hos kunde: Bente Linaae, Annette Eidesen og Ole Andre Skarbøvik

Produksjon film: Paradox

Regissør: Trond Fausa Aurvåg

Produsent: Beate Tangre og Gry Sætre

Produksjon boards: Anti ved fotograf Pål Laukli

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo