Lurad av Norsk Tipping
I mars 2012 gjorde Norsk Tipping noe upopulært. For første gang siden 2004 økte de prisen pr rekke i VikingLotto ganske betydelig, med hele 25% fra 4 til 5 kroner. Frykten for at folk ville spille mindre VikingLotto var naturlig nok tilstede. Heldigvis førte prisøkningen også til økte premiepotter med muligheter til å vinne enda større millionpremier, riktignok gjaldt dette bare for norske vinnere. Og det tok vi tak i.
Aktuelt byrå
TRY Apt
I mars 2012 gjorde Norsk Tipping noe upopulært. For første gang siden 2004 økte de prisen pr rekke i VikingLotto ganske betydelig, med hele 25% fra 4 til 5 kroner. Frykten for at folk ville spille mindre VikingLotto var naturlig nok tilstede. Heldigvis førte prisøkningen også til økte premiepotter med muligheter til å vinne enda større millionpremier, riktignok gjaldt dette bare for norske vinnere.
Og det tok vi tak i.
Involverte byråer
TRY Apt
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2012 Underholdning og fritid