Med banan som naturlig drivstoff
Med «Powered by Bendit» vil BAMA sammen med Anorak NoA etablere bananen som den ultimate, naturlige energikilden – enten du er en av verdens beste fotballspillere, eller bare skal hente ungen din i barnehagen en tirsdag ettermiddag.
Aktuelt byrå

Anorak

I høst ble det kjent at BAMA har inngått en privat avtale med Erling Braut Haaland. Han sparker nå i gang kampanjen som skal hjelpe banan med å gjeninnta sin plass på toppen av mellommåltidsmarkedet.
Kampanjen er fotografert av Pål Laukli. Haaland-filmen er produsert av Anorak med Martin Iversen på regi.
Et annerledes packshot
– Det svart-hvite universet gjør den gule bananen til blikkfang, og gjør at den står ut ved siden av en av verdens største stjerner akkurat nå. Vi synes det er ekstra gøy å få lov til å vise produktet på en måte man ikke er vant til å se: ferdigspist. Det åpner opp et kreativt mulighetsrom der vi kan fokusere på den positive effekten banan gir. Det er også med på å underbygge naturligheten i banan, sier kreativt team i Anorak, Tone og Andrea.
Nytt byrå
– Jeg kjenner Anorak som et byrå som har strategisk tyngde, sterk kreativ kompetanse og med erfarne kundeansvarlige. Vi er svært fornøyde med kampanjeuttrykket, sier markedsdirektør i BAMA, Jon E. Fornes.
Involverte byråer

Tina Wesselsen
Rådgiver
Martin Iversen
Regi
Nökkvi Thorsteinsson
Motion
Didrik Bråthen
Grade
Carat Norge a.s Mediebyrå
Andre involverte
Jon E. Fornes
Marketingdirektør BAMA
Carina Rebtun Andresen
Marketingsjef BAMA
Madeleine Ellingsen-Larsen
Sponsoransvarlig BAMA
Gry-Elise Ellinggard
Markedsansvarlig BAMA