Mester Grønn kutter brutalt

Splitter nye reklamefilmer fra en bransje som vi sjelden ser slik kommunikasjon fra i Norge.

74425 d86fa original
74428 be37a original

I vinter valgte Mester Grønn POL som sitt nye reklamebyrå, og i kveld er det premiere på splitter nye reklamefilmer. Og dermed er det også duket for kommunikasjon, fra en bransje og en kategori som stort sett har laget pris-plakater og anledningsboards.

– Mester Grønn er en solid Blomsterhandler med 33 års erfaring. Konkurransen innen blomster er tøff, det er flere aktører enn tidligere som ønsker en bit av blomstermarkedet i disse dager. Vår har en klar målsetning om å befeste kvalitetsposisjonen og ta markedsandeler. Nå har vi jobbet tett med teamet i Pol, har landet på et kreativt konsept som er annerledes, kundefokusert og langsiktig. For oss har det vært en fornøyelse å samarbeide med de beste kreatørene i bransjen. Pol har laget et kreativt konsept som evner å ta ut alle de gode historiene vi har på lager, på tvers av kanaler og målgrupper. Vi gleder oss til å høre hva kundene mener, sier Hege Hildeng, markedsdirektør i Mester Grønn.

Glede, lykke og trøst

– Vi har kost oss veldig i arbeidet med med Mester Grønn. Blomster er glede, lykke og trøst, en stemningsskaper som det er takknemlig å kunne få lov til å jobbe med som kreatør. Enten det er på film eller i sosiale medier, sier teamet hos POL.

– Det er alltid gøy å få lov til å jobbe med en merkevare som ikke har vært så synlig, men som allikevel har veldig mye å snakke om, til alle.