Mikser high fashion og jordskokk i ny identitet

Reklamekollektivet med ny identitet for Skyskraperen: Tar SS/AW fra moteverden til restaurantbransjen.

01 Skyskraperen Case Prosjektbilde

En identitet som beveger seg i takt med årstidene

Skyskraperen restaurant finner du på Bergens høyfjell, Ulriken, 643 meter over havet. Her spises det i ett med naturen, omgitt av majestetiske fjell og med panoramautsikt over byen. Nylig gjennomgikk restauranten store oppgraderinger og fikk samtidig et konseptuelt løft, både i meny og identitet. Menyen og matopplevelsen endrer seg sammen med omgivelsene, og inviterer til nye smaksopplevelser hver sesong, basert på moderne vrier av tradisjonelle retter.

02 Skyskraperen Slider
03 Skyskraperen Slider
04 Skyskraperen Slider
05 Skyskraperen Slider
06 Skyskraperen Slider
07 Skyskraperen Slider
08 Skyskraperen Slider

– Dette ble utgangspunktet for det nye konseptet, som drar moteverdens tradisjoner med presentasjoner av sesongens trender inn i den gastronomiske verdenen. Et eksklusivt og lokaleksentrisk univers som hyller kvalitet og kreativitet, sier Susanne Svendsen i Reklamekollektivet.

Identiteten presenterer mat for sesonger som motehus presenterer kolleksjoner hver sesong. Nytt tema, ny fargepalett, ny shoot, nye historier og nye lanseringer.

– Identiteten hyller råvarer og smaksopplevelser på lik linje som en designer hyller kvalitet i materialer, detaljer og moteoppelvelser. Hver råvare tar sin plass og gir ganen en visuell smakebit, sier Vilde Moen Hudson i Reklamekollektivet

10 Skyskraperen Slider
11 Skyskraperen Slider
12 Skyskraperen Slider
13 Skyskraperen Slider
14 Skyskraperen Slider
15 Skyskraperen Slider
16 Skyskraperen Slider

Involverte byråer

Apriil profilbilde

Apriil Reklame