Mikser high fashion og jordskokk i ny identitet
Reklamekollektivet med ny identitet for Skyskraperen: Tar SS/AW fra moteverden til restaurantbransjen.
Aktuelt byrå

Reklamekollektivet

En identitet som beveger seg i takt med årstidene
Skyskraperen restaurant finner du på Bergens høyfjell, Ulriken, 643 meter over havet. Her spises det i ett med naturen, omgitt av majestetiske fjell og med panoramautsikt over byen. Nylig gjennomgikk restauranten store oppgraderinger og fikk samtidig et konseptuelt løft, både i meny og identitet. Menyen og matopplevelsen endrer seg sammen med omgivelsene, og inviterer til nye smaksopplevelser hver sesong, basert på moderne vrier av tradisjonelle retter.
– Dette ble utgangspunktet for det nye konseptet, som drar moteverdens tradisjoner med presentasjoner av sesongens trender inn i den gastronomiske verdenen. Et eksklusivt og lokaleksentrisk univers som hyller kvalitet og kreativitet, sier Susanne Svendsen i Reklamekollektivet.
Identiteten presenterer mat for sesonger som motehus presenterer kolleksjoner hver sesong. Nytt tema, ny fargepalett, ny shoot, nye historier og nye lanseringer.
– Identiteten hyller råvarer og smaksopplevelser på lik linje som en designer hyller kvalitet i materialer, detaljer og moteoppelvelser. Hver råvare tar sin plass og gir ganen en visuell smakebit, sier Vilde Moen Hudson i Reklamekollektivet