Mild, medium, sterk?
Circle K utvider mattilbudet via The Oslo Company.
Aktuelt byrå
The Oslo Company
Den siste tiden har landets Circle K-stasjoner gjort seg klare for å lansere nyheten Circle Kebab.
– Ideen var å kebabifisere en vanlig dag på stasjonen, og bruke kjent kebab-sjargong til å formidle budskapet om en tasty nyhet, sier Markus Schrødahl, kreatør i The Oslo Company.
Kampanjen består av filmer, radio, annonser og POS-materiell.
Involverte byråer
Marie Nilson
Designer
Anders Goberg
Motion Designer
Judith Preisig
Prosjektleder
Lise Marie Mørkved
Konsulent
Marcus Sand Hukkelås
Regi
Linda Finnsdatter Brede
Produksjonsleder
Anders Bremnes
Produsent
Jens Valberg
Grade
Mette Holme Nielsen
Casting
Andre involverte
Johan Kraft-Johanssen
Ansvarlig fra Circle K
Trond Eriksen
Ansvarlig fra Circle K
Hilde Blokhus
Ansvarlig fra Circle K