Milde minutter

Surburbia står bak en ny film- og viralkampanje for Lano, lagd under konseptet «Milde minutter».

15717 9200f original
15718 c30dc original
15719 681b5 original

Det er lanoungen som skal til pers igjen, denne gangen kommunisert gjennom vårt nye konsept «Milde minutter», der barna får sagt sine egne meninger om såpen og det å vaske seg og ellers alt annet som måtte komme dem for munn, forteller AD Jarle Hetland Bjørlin.

Alt skjer i et Lano-kar som muligens blir å se andre steder også. Det er fra barn i fulle badekar man får høre sannheten, avslutter Bjørlin.

Team:

Tekstforfatter: Camilla Watz Johannessen

AD: Jarle Hetland Bjørlin

Prosjektleder: Jannicke Thorsen

Konsulent: Jarl André Vethe

Produksjonsselskap: Peder Nordlund

Regi: Peder Nordlund

Etterarbeid: The End

CGI: Eirik Aanonsen

Musikk: Anders Elverhøy

Involverte byråer

Logo Suburbia 223x223

Suburbia