«Morgendagen er her»

Gjøre hva? Jo

28893 25068 original
32448 a6d3e original
32449 60665 original

Gjøre hva? Jo. Flytte omdømmet til BKK fra traust til fremtidsrettet; fra et tradisjonelt kraftlag til et moderne energikonsern.

MK gjorde:
Laget nytt kommunikasjonskonsept; Morgendagen er her. Bort med strømlinjer, fossefall og lyspærer i det visuelle. Løftet frem BKKs satsing på moderne teknologi og fornybar energi, høyteknologisk utvinning av energi,som er til beste for klima, samfunn og mennesker.

Virket det?:
Undersøkelse (TNS Gallup) viser bla. at 40% ser på BKK som fremtidsrettet. (Nullpunktsmåling viste omtrent ikke utslag vedrørende fremtidsrettet)

770-c6d52-original.pdf

1569-ce11a-original.pdf PDF, 378.65 KB
Last ned

768-4a6f2-original.pdf

4073-24879-original.pdf PDF, 384.544 KB
Last ned

Involverte byråer

39028 2217e original

MK Norway