
I over ett år har Mos og Carucel Eiendom jobbet sammen for å bygge en helt ny merkevare etter oppkjøp av flere bygårder sentralt i Oslo. Alva skal tilgjengeliggjøre utleieboliger for unge mennesker som ønsker å bo sentralt.

– Carucel Eiendom ønsker at Alva skal være et sted hvor leietakerne føler seg ivaretatt og har deres interesse i fokus. Gjennom design, bilder og tekst skiller vi oss fra konkurrenter og viser at Alva er stedet hvor unge mennesker kan finne sitt hjem i storbyen, sier kreativ leder Helena Egeland.
Merkevaren ønsker å skille seg ut i utleiemarkedet og være en aktør som er på lag med unge leietakere.

– Identiteten omfavner ideen om at enhver ung voksen, student eller nykommer i Oslo fortjener et komfortabelt hjem, et sted å være. I identiteten bidrar varme farger og uformell fotografering til å etablere en følelse av fellesskap og ungdommelighet. Et strengt oppsett og typografi viser målgruppen at Alva tar dem på alvor, sier designer Jessie Jones.

Andre involverte
Julianne Leikanger
Fotograf
Pierre Wilhelm Puggaard
Ansvarlig hos kunde
Lene Thorsen
Ansvarlig hos kunde