TineMelk ønsket seg et konsept som kommuniserer at melk er en naturlig kilde til proteiner, og hvordan proteiner sammen med en aktiv livsstil bidrar til å styrke og fornye musklene og kroppen din.
Folk flest har en klar oppfatning om at melk handler om kalsium og beinbygging. Og det stemmer. Men også proteininnholdet i melk er en veldig god grunn til å drikke melk. Derfor var det en krevende utfordring å lage et konsept som kunne røske litt opp i folks litt ensidige syn på melkas effekt på kroppen, sier teamet bak jobben.
De to første filmene har så langt generert mye aktivitet i sosiale medier, og Mr. Melks personlige Facebook-side har allerede fått over 50.000 følgere.
I spilleren ligger det tre filmer.
Team fra Try
AD: Ester Hjellum
Teksforfatter: Jørgen Bøhle Bakke
Konsulent: Eivind Moe
Prosjektleder: Cecilie Thue
Ansvarlig fra Tine: Thomas Grotle og Sture Nicolaysen
Filmene er produsert av Paradox ved regissør Andreas Riiser og produsentene Beate Tangre og Gry Sætre
Involverte byråer
TRY