– Muligheten til å betale med Vipps er en god nyhet for de som har lett for å glemme lommeboken hjemme eller i bilen, og en enda bedre nyhet for de som har lengtet etter å legge lommebok og betalingskort hjemme sier kreatørene bak kampanjen, Preben Moan og Camilla Bjørnhaug fra TRY.
– Denne lanseringen vil bidra til at de som handler hos REMA 1000 får en enda enklere og mer sømløs handleopplevelse, sier de markedsansvarlige, Karine Glømmi Johannessen (REMA 1000) og Kine Bergseth (Vipps).
Involverte byråer
Øystein Halvorsen
Kreatør
Andreas Riiser
Regissør
Erik Holst Aagård
Filmfotograf
Ola Narum Berg
Produsent
Eli Mari Sandal
Postprodusent
Ben Canny
Klipp
TRY Opt Mediebyrå
Andre involverte
Karine Glømmi Johannessen
Ansvarlig hos REMA 1000
Kine Bergseth
Ansvarlig hos Vipps
Hanne Norstrøm-Ness
Ansvarlig hos Vipps