
– Dette er noe vi alle har opplevd, enten det er en stein i skoen, en gaffel i veien, eller en bil som ikke vil starte. Vi vil minne folk på at livet kan skje, og spesielt hvis du eier en bil er det lurt å være NAF-medlem, sier kreativt team i ANTI, Gerd Marie Stangeland og Nina Bugge.
For å formidle dette har Østerrikske Opus sin landeplage fra 1984, «Live is life» fått en fornyet mening. En sang som har blitt feilsitert i snart 50 år, da «Live is Life» handler om gleden av å spille live – ikke at livet er livet, slik de fleste har trodd.
Elbil-life is bil-life!
– Vi skal styrke NAF sin posisjon som den viktigste støttespilleren for bilister i landet, med et medlemstilbud som aldri har vært bedre, sier markedssjef i NAF, Christian Bjøntegaard.
Kampanjen er rettet mot alle bilister i landet, men spesielt elbileiere som det stadig blir flere av. – For selv om elbiler er aldri så moderne og miljøvennlige, er det ingen forsikring mot uflaks, som kan ramme oss alle, sier Bjøntegaard.
Kampanjen inkluderer film for TV, online video, sosiale medier og radio, med en blanding av merkevarebyggende og taktisk fordelskommunikasjon. Det er Trond Fausa i Tangrystan som har regi på filmene, og Opus’ klassiker er forvandlet av Ohology og Goran Obad. Radio er produsert av Både Og med Kristine Riis på regi. Kampanjen går på TV, sosiale medier, radio, display og online video.
Ladebrikke
Veihjelp nøkkelforsikring
Veihjelp utlandet
Involverte byråer

Elisabeth Andonov
Produsent
Kristine Riis
Regissør

Uhørt AS Lyd og online
Goran Obad
Music Supervisor
Andre involverte
Christian Bjøntegaard
Ansvarlig hos NAF
Ulrica Risberg
Ansvarlig hos NAF
Harald Wisløff
Ansvarlig hos NAF
Anette Barbo Løvstad
Ansvarlig hos NAF
Camilla Ryste
Ansvarlig hos NAF