
– Narvesen er tilgjengelig, uansett situasjon og sammenheng. Med denne kampanjen vil vi, med bittelitt ydmykhet, vise hvordan superheltene som jobber i kiosker rundt i landet faktisk kan redde dagen, i alle fall litt av den, sier brand manager i Narvesen Synnøve Reisæter Tveit i en melding.
Anorak har sammen med Babusjka laget en kampanje med blant annet noen bittesmå filmer på for eksempel bare 6 sekunder, med bittesmå skuespillere og masse bittesmå brand assets.
Her er alle filmene etter hverandre:
– Noen ganger, når man jobber med store kampanjer og idéer kan man virkelig kjenne blodet strømme gjennom hjernen. Denne gangen kjente jeg mest på det da jeg måtte henge opp ned og leke med actionfigurer i et varmt studio i åtte timer, sier Jens Bjørklund fra Anorak.
Involverte byråer

Janne Espevalen
Rådgiver

Ernst Føyn
Produsent
Tom Helge Kleberg
Modellbygger
Marthe Brandt
Kostyme og make-up
Vegard Landsverk
Foto

Håkon Nybø
Lyd
Christina Panagiota
Digitalrådgiver
Andre involverte
Synnøve Reisæter Tveit
Ansvarlig hos kunde