Narvesen løser bittesmå verdensproblemer

Hvis man er litt sulten kan små, litt irriterende bagateller fort vokse og ødelegge dagen. Heldigvis selger Narvesen energipåfyll for bare 20 kr.

Alle 00 02 19 07 still001x

– Narvesen er tilgjengelig, uansett situasjon og sammenheng. Med denne kampanjen vil vi, med bittelitt ydmykhet, vise hvordan superheltene som jobber i kiosker rundt i landet faktisk kan redde dagen, i alle fall litt av den, sier brand manager i Narvesen Synnøve Reisæter Tveit i en melding.

Anorak har sammen med Babusjka laget en kampanje med blant annet noen bittesmå filmer på for eksempel bare 6 sekunder, med bittesmå skuespillere og masse bittesmå brand assets.

Her er alle filmene etter hverandre:

– Noen ganger, når man jobber med store kampanjer og idéer kan man virkelig kjenne blodet strømme gjennom hjernen. Denne gangen kjente jeg mest på det da jeg måtte henge opp ned og leke med actionfigurer i et varmt studio i åtte timer, sier Jens Bjørklund fra Anorak.

Involverte byråer

Bab logo ikon svart
Babusjka Filmproduksjon
E

Ernst Føyn

Produsent

T

Tom Helge Kleberg

Modellbygger

M

Marthe Brandt

Kostyme og make-up

V

Vegard Landsverk

Foto

TRY Opt Mediebyrå
C

Christina Panagiota

Digitalrådgiver

Andre involverte

S

Synnøve Reisæter Tveit

Ansvarlig hos kunde