Noen ganger må man bare 5Gønne på!

Telia fortsetter fokuset på 5G og synliggjør hvordan vår nye mobilhverdag vil kunne bli.

Gønne På

Telia fortsetter utrullingen av fremtidens mobilnett og vil bli først med ett landsdekkende 5G-nett. 1,5 millioner nordmenn har allerede tilgang til det nye nettet. Om under to år vil Telia være ferdig med å bygge ut sitt 5G nett i Norge.

– Også i kommunikasjonen fortsetter Telia fokuset på 5G og synliggjør hvordan vår nye mobilhverdag vil kunne bli. Med 5G fra Telia vil man oppleve superrask oppkobling og hastighet, lav forsinkelse og tilgang til nettet, overalt og hele tiden, sier markedsdirektør i Telia, Camilla Forberg.

– I denne 5G-kampanjen setter vi søkelys på noen av mulighetene den nye mobilteknologien gir. Selvstyrte biler og fjernoperasjoner er eksempler på hva 5G nettet kan bidra med, sier Forberg.

– Som Norges største utfordrer er det viktig å gønne på og vise mulighetsrommet som kan gjøre hverdagen enklere for våre kunder og bedrifter, fortsetter Forberg.

Se filmen her.

Kampanjen er laget av TRY og er en videreføring av tidligere uttak hvor man heier på andre utfordrere som tør å si i fra. I tillegg til filmer er man til stede i hele kundereisen med ulike budskap som forsterker 5G-utbyggingen og ubegrenset data med abonnementet Telia X.

Involverte byråer

Motion Blur Filmproduksjon
H

Harald Zwart

Regissør

E

Erik Skram Dyblie

Produsent

J

Jon Gaute Espevold

Filmfotograf

H

Henrik Zwart

Klipper

J

Johannes Ringnes

Musikk

K

Kjetil Haugen

Online

Expanseoslo logo

Expanse VFX

Gimpville VFX

Andre involverte

J

Jean-Clement Soret / Company 3

Grade

C

Camilla Forberg

Ansvarlig hos kunde