ɹǝuɐʌ ǝɹpuǝ ɐ ɹoɟ pǝu ddo ᵷuᴉʇ nus uɐɯ ɐɯ ɹǝᵷuɐᵷ uǝoN
Leken kampanje fra Kitchen for å skape blest om hjemleveringstjenesten til Meny.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
I år har overgangen fra sommerferie til hverdag har fått oss til å svette mer enn solen.
For å minne folk på om at hverdagen ikke trenger å være så tung å bære, har Publicis Kitchen og MENY bokstavelig talt vendt budskapene på hodet, omorganisert dem og presset dem tettere sammen.
– Det har vært gøy å sette ting opp ned for å få folk mer i vater, sier kreatørene Ole Andreas Finseth og Gry Sagvolden.
Kampanjen består av utendørs, radio og digitale løp – og i tillegg til at du kan se deg selv opp ned på Aker Brygge.
«MENY Levert Hjem» er Norgesgruppens satsning på hjemlevering av matvarer, og fungerer som en integrert del av MENY. Publicis Kitchen har også utviklet en komplementær logo, profilert opp biler og designet uniformer.
– Alle vi som jobber med MENY tror jo på «Spiser du bedre, lever du bedre», så nå håper vi på at alle som synes det er litt for langt til sin nærmeste MENY butikk eller helst vil slippe å gå i butikken, men har lyst på utvalget og kvaliteten til MENY, tester ut tjenesten. Både for å gjøre hverdagen og de store anledningene enklere og bedre, sier konsulent på MENY, Thomas Rydgren.
Radioreklame
Involverte byråer
Thomas Rydgren
Konsulent
Sunniva Gjervik
Prosjektleder
Sagveien Resort Radioproduksjon