Norske Oche kaster seg ut i verden med Pol

Det norske franchise-konseptet Oche (uttales som hockey, uten h) har kastet seg ut i verden. Etter åpningen av det populære dart- og utestedet i Torggata i 2018, er Oche lansert i Brisbane (Australia), Amsterdam, Göteborg, og nå kommer Oche Miami Beach. Med på laget har de reklamebyrået POL, med god hjelp fra Try Motion.

Oche billboard
Oche poster2
Oche poster2222

Gastro Gaming over hele verden

Oche er et norsk IT-selskap som utvikler og selger underholdningsteknologi og utelivskonsepter. Konsept tilbyr «gastro gaming» – en sosial spillopplevelse med et egenutviklet, interaktivt dart-spill, sammen med mat og drikke fra noen av verdens beste kokker og bartendere. Alt for å gi deg og dine venner eller kollegaer en pause fra hverdagen hvor dere har det gøy sammen.

– Med norske gründere og eiere planlegger vi å åpne 6-10 nye Oche-barer de neste 12 månedene. I løpet av de neste årene er planen å flerdoble veksttakten, og å vokse over hele verden. Da trenger vi en solid partner. Det er liten tvil om at kreatører i Norge holder høyt internasjonalt nivå. I dette nybrottsarbeidet er det ekstra gøy å introdusere merkevaren og konseptet internasjonalt i tett samarbeid med de flinke kreatørene i Pol, sier CMO i Oche, Lars Ruud. (Artikkelen fortsetter under filmene).

Mentalt på reise til Miami

Pol har stått bak en rekke lanseringsidéer, konsept, visuell utforming av lanseringskampanjen, samt en rekke animasjonsfilmer, som er produsert av TRY Motion. Arbeidet er også i gang med lanseringer i andre byer rundt om i verden.

– Vi har jobbet med mange typer kunder og oppdrag opp igjennom, men dette er første gang vi er med å lansere et norsk dart- og utestedkonsept i Miami. Oche står for å ha det gøy og moro med folk du liker, og sånn har prosessen også vært. Flere kreative team har jobbet på dette, og vært mentalt sammen i Miami, så får vi heller ta turen over fysisk når forholdene tillater det, sier Robert Radoli, kreatør i POL.