Norwegian gjør det ikke vanskelig
Fem nye filmer fra Kitchen som trekker fram fordelene ved å reise med Norwegian (basert på superenkel forskning).
Aktuelt byrå

Publicis Kitchen





Ifølge Kitchen er Norwegians filosofi ikke komplisert; den handler om å gi folk muligheten til å fly billig. Ved å tilfredsstille dette behovet har Norwegian gått fra å være en liten offensiv utfordrer til å bli blant Europas største lavprisselskaper. Utover lav pris har Norwegian en rekke andre fordeler. Alle utviklet helt uten bruk av tung forskning, men av den enkle grunn at det er fordeler kundene ønsker.
– Vi har etter hvert blitt et stort selskap som hver dag skal gjøre reisen enkel, behagelig og billig for veldig mange mennesker. Derfor har også listen over hva vi tilbyr blitt lengre med årene, forteller Britt Skjeppestad, markedssjef i Norwegian.
I Norwegians nye filmkonsept, som består av mange filmer, ser vi superenkel forskning i praksis. Vanskeligere enn det er det ikke.
Produksjonselskap har vært Acne, og symboler er utviklet i samarbeid med Anti.
Kitchen
AD: Eirik Stensrud, Torkel Bjørnstad Sveen
Tekst: Thomas Askim, Ola Øvrelid
Konsulent: Rune Roalsvig
Prosjektleder: Ellen Sørnes Hilleren
AD-ass: Christian Lauritzen, Marius Hanstad
Planner: Sten Bråthen
Byråprodusent: Caroline Werring Otnes
Acne
Regi: Henrik Sundgren
Produsent: Petur Mogensen
Vizeum: Kine Werenskiold, Tove Hennie
Ansvarlig Norwegian: Britt Skjeppestad, Kaia Furumo, Stine Steffensen-Børke
Involverte byråer

Publicis Kitchen