Ny film om den gode smaken

For snart to år siden lanserte Mills reklamekonseptet «God smak er verdt å kjempe for», med blant annet film for Mills Ovnsbakt leverpostei sommeren 2009.

18120 9941f original

I disse dager lanserer Mills en ny posteiserie, Mills Ovnsbakte
smaksposteier, og nå er reklamefilmen for nyhetene klar. I årets film er
handlingen lagt til i dag, og viser hvordan den nesten 40 år eldre
rasjonaliseringseksperten gjør et nytt forsøk med samme dårlige
resultat.

Reklamen for den ovnsbakte leverposteien fokuserer på at Mills lager posteier i ekte, gammeldagse stekeovner.

Det tar kanskje litt lang tid men det er det verdt, det er nemlig derfor posteiene våre blir så saftige og gode, sier produktsjef Lars Marius Lauten.

I fjorårets film ble den spesielle prosessen fortalt gjennom et møte med en rasjonaliseringsekspert, som på 70-tallet forsøkte å få Mills til å kvitte seg med ovnene. I følge han tok prosessen for lang tid og var lite rasjonell.

Uttrykket «det tar for laaaaaaang tid» har blitt et lite munnhell og fått sin egen gruppe på facebook.

Konseptet og reklamen er utviklet av Hei! Reklamebyrå, ansvarlig hos kunden er Lars Marius Lauten. Filmen er regissert av Roar Uthaug og produsert av Elle-Beth Lønnestad fra Fantefilm

Involverte byråer

Hei! Reklamebyrå