

Situasjonen kan fort bli beklemt når du sitter der med familie eller venner og gaven som åpnes er fullstendig skivebom.
Kundeløftet i filmen «Vi hjelper deg å oppfylle ønskene» er årets nordiske julebudskap for Expert Norge, Expert Finland og den nye, danske kjedesuksessen Power.
Expert har ikke kastet seg på trenden med å lage digitale julegavehjelpere.
– Vi tror folk er litt lunkne til de digitale julegavehjelperne, som til nå har lovet mer enn de klarer å holde. Vi i Expert selger varer som favner nokså bredt, en digital julegavehjelper blir bare en omvei til årets gavefavoritter. Å bla gjennom årets digitale gavekatalog fra Expert gir en raskere og minst like treffsikker hjelp til å finne de riktige gavene, sier Tone Matssen, nordisk markedsdirektør i Expert.
Kampanjen er laget av Empefire og viser en litt mykere side av en ellers lavprisorientert elektronikkgigant.
– Det var viktig å få fram at Expert, i tillegg til å ha lave priser, også er spesialister på å oppfylle gaveønsker, forteller rådgiver Johanna Nordberg-Aas.
– For i julen handler det meste om å oppfylle ønsker. Expert er høyaktuell som destinasjon for gavekjøpene nå i førjulsstria. Årets bestselgende elektronikk står på svært mange ønskelister og gjør Expert til et smart sted å besøke i jakten på gavene folk virkelig ønsker seg.