Ny servering med Stabbur-Makrell

Andre runde med illustrasjoner fra Sindre Goksøyr og bokstavrim fra BRUNCH som hyller de små særegenhetene til makrell-elskere over hele landet.

90297 6e67d original
90298 cd8fe original
90299 3f16f original
90300 a1eb5 original
90301 36c96 original
90302 c4b3a original
90303 b355c original
90304 3860b original
90305 3c9e6 original
90306 439b7 original
90307 be220 original
90308 6bf72 original
90309 71706 original
90310 d5a39 original
90311 decca original
90312 4e0d5 original
90313 7578e original
90314 4a167 original
90315 1f7af original
90316 2280c original
90317 40c39 original
90318 1a9b2 original

I fjor fikk utfordrerbyrået BRUNCH Oslo i oppdrag av Stabbur-Makrell å se på hvordan forpakningen til det ikoniske produktet kunne skape engasjement. Løsningen ble 60 nye design som hyllet de små særegenhetene til makrell-elskere over hele landet. Fra Sindige Sørlendinger til Naturstridige Nordlendinger, Bråkete Bergensere i vest og Superoptimistiske Sarpinger i øst.


I disse dager rulles nye bokser ut i butikk, med nye illustrasjoner og nye bokstavrim fra hele landet. Også i år er det Sindre Goksøyr representert av ByHands som har fått pryde boksene.


– Det var veldig stas å få brynet tekstforfatterhjernene våre på å komme opp med bokstavrim fra hele kongeriket i år igjen. En stor takk til Sindre som slet med tegnekrampa døgnet rundt i 2 uker! Og ikke minst til Stabbur-Makrell gjengen for det tighte samarbeidet, sier kreatør Simen Braathen.


Under fjorårets kampanje gikk salget opp med 16 prosent i Extra og opp 5 prosent i Kiwi, sammenlignet med samme periode året før (Kilde AC Nielsen). Om du vil ha en av årets bokser må du raska på! Det finnes kun 8 millioner av dem.