Ny servering med Stabbur-Makrell
Andre runde med illustrasjoner fra Sindre Goksøyr og bokstavrim fra BRUNCH som hyller de små særegenhetene til makrell-elskere over hele landet.
Aktuelt byrå
BRUNCH Oslo
I fjor fikk utfordrerbyrået BRUNCH Oslo i oppdrag av Stabbur-Makrell å se på hvordan forpakningen til det ikoniske produktet kunne skape engasjement. Løsningen ble 60 nye design som hyllet de små særegenhetene til makrell-elskere over hele landet. Fra Sindige Sørlendinger til Naturstridige Nordlendinger, Bråkete Bergensere i vest og Superoptimistiske Sarpinger i øst.
I disse dager rulles nye bokser ut i butikk, med nye illustrasjoner og nye bokstavrim fra hele landet. Også i år er det Sindre Goksøyr representert av ByHands som har fått pryde boksene.
– Det var veldig stas å få brynet tekstforfatterhjernene våre på å komme opp med bokstavrim fra hele kongeriket i år igjen. En stor takk til Sindre som slet med tegnekrampa døgnet rundt i 2 uker! Og ikke minst til Stabbur-Makrell gjengen for det tighte samarbeidet, sier kreatør Simen Braathen.
Under fjorårets kampanje gikk salget opp med 16 prosent i Extra og opp 5 prosent i Kiwi, sammenlignet med samme periode året før (Kilde AC Nielsen). Om du vil ha en av årets bokser må du raska på! Det finnes kun 8 millioner av dem.