Ny vri for Gilde

Fjorårets Go og Mager-kampanje med håndballjentene var en stor suksess for Gilde, ifølge selskapet. Den ble sågar belønnet med Sponsorprisen for beste kampanje. Nå kommer oppfølgeren med en ny vri.

17969 cd629 original

Denne gangen har vi hatt som utgangspunkt å formidle kunnskap om Gilde Go og Mager. Gjennom en liten historie fra ungdomstiden, vil vi fortelle at vi har fjernet noe, og satt inn noe bedre. Pølsene har nemlig mindre fett og mer kjøtt, forteller Petter Andersen, tekstforfatter på jobben.

Kampanjen begynner på TV i dag.

Team:

Tekstforfatter: Petter Andersen

AD: Lars Holt

Konsulent: Paul Rigault

Byråprodusent: Steve St. Peter

Ansvarlig hos Gilde: Agneta Linden-Moen og Jon Tommasen

Produksjon: Camp David Stockholm

Regi: Christoffer von Reis

DOP: Fredrik Bäckar

Produsent: Anna Adamson

Musikk: The Bangles Eternal flame

Involverte byråer

22419 a32cc original

Bates