Nye filmer fra Jernia

Jernia og Try har nettopp inngått et samarbeid, og nå er den første reklamekampanjen klar. Jernia ønsker her å vise frem kompetansen til de ansatte og det store vareutvalget.

15453 78d1e original
15454 9ed07 original
15455 a3202 original
15456 ef398 original

Vi valgte å snu det helt på hodet: Hvem er det som absolutt ikke passer til å jobbe på Jernia? Og på den måten få frem alt det en Jernia-ansatt må kunne, sier det kreative teamet i Try, Karin Lund og Øystein Halvorsen.

Og det er ikke lite en Jernia-ansatt må ha oversikt over. Jernia har over 55.000 produkter innenfor kjøkken, hus, hage, fritid og maling. Hos Jernia har det norske folk i mange år funnet akkurat det de trenger og har de senere årene hatt en fin vekst i antall butikker (165 butikker i Norge) og samtidig fått et stadig større utvalg i anerkjente merkevarer. I hele perioden har Jernia vektlagt å gi sine ansatte god opplæring for å kunne gi sine kunder gode råd ved kjøp av varer til hus og hage. Dette ønsker Jernia å tydeliggjøre for det norske folk.

Sagt på en annen måte: Hos Jernia får du skikkelige varer, og du får gode råd fra bra folk.

Ansvarlig for Jernia: Heidi Brandt (nordisk markedssjef) og Stian Jørgensen (kategoriansvarlig)

Team hos Try: Øystein Halvorsen og Karin Lund (tekst og AD), Marte Heiersted og Lars Mitlid (prosjektleder og konsulent)

Team hos Paradox: Arild Fröhlich (regi) og Henrik Henriksen (produsent)

Involverte byråer

Frame

TRY