Nyter sommeren som før i tida

Hei! Reklamebyrå er ute med annonse- og radiokampanje for Mills majones.

38198 d0542 original
38199 d51da original
38200 fdfaf original

– Oppgaven var å forsterke følelsen av at Mills majones og den perfekte sommerdagen hører sammen. Vi hadde også et ønske om å vekke nostalgiske assosiasjoner til merket, og dette føler vi Hei! reklamebyrå har lykkes med på en veldig god måte, sier Pål Strutz, produktsjef for Mills majones.

Nostalgisk sommerfølelse, moderne budskap

– Vi har laget en annonsekampanje som presenterer den nostalgiske, gode sommerfølelsen. Men annonsene er ikke helt uten brodd: Budskapet er at man ikke må la de nye mediene komme i veien for opplevelsen, men heller nyte sommeren som før i tida, sier AD Nico Wahl og tekstforfatter Arne Schau-Knudsen i Hei!

Låt med produktplassering på Se & Hør-CD og radio

– I tillegg har vi laget en sommerlåt med produktplassering. Låta og teksten handler om å nyte sommeren, og Mills majones flettes naturlig inn i refrenget. Med låta som utgangspunkt, har vi laget en radiokampanje med tre spotter. Alle radiospottene avsluttes med en litt annerledes voice-over, som kler stemningen og radiomediet, avslutter Nico Wahl og Arne Schau-Knudsen.

Hei! har også fått låta inn på Se & Hørs sommer-CD, og den ligger på Spotify, Wimp og iTunes.


mills_nytsommeren_arne_VO3_Mmm_49s[3].mp3

38201-eb9ec-original.mp3
Last ned

mills_nytsommeren_duett_VO2C_Mmm_49s[2].mp3

38202-1d543-original.mp3
Last ned

mills_nytsommeren_jane_VO2_Mmm_49s[2].mp3

38203-b9f2e-original.mp3
Last ned