Nyter sommeren som før i tida
Hei! Reklamebyrå er ute med annonse- og radiokampanje for Mills majones.
Aktuelt byrå
Hei! Reklamebyrå
– Oppgaven var å forsterke følelsen av at Mills majones og den perfekte sommerdagen hører sammen. Vi hadde også et ønske om å vekke nostalgiske assosiasjoner til merket, og dette føler vi Hei! reklamebyrå har lykkes med på en veldig god måte, sier Pål Strutz, produktsjef for Mills majones.
Nostalgisk sommerfølelse, moderne budskap
– Vi har laget en annonsekampanje som presenterer den nostalgiske, gode sommerfølelsen. Men annonsene er ikke helt uten brodd: Budskapet er at man ikke må la de nye mediene komme i veien for opplevelsen, men heller nyte sommeren som før i tida, sier AD Nico Wahl og tekstforfatter Arne Schau-Knudsen i Hei!
Låt med produktplassering på Se & Hør-CD og radio
– I tillegg har vi laget en sommerlåt med produktplassering. Låta og teksten handler om å nyte sommeren, og Mills majones flettes naturlig inn i refrenget. Med låta som utgangspunkt, har vi laget en radiokampanje med tre spotter. Alle radiospottene avsluttes med en litt annerledes voice-over, som kler stemningen og radiomediet, avslutter Nico Wahl og Arne Schau-Knudsen.
Hei! har også fått låta inn på Se & Hørs sommer-CD, og den ligger på Spotify, Wimp og iTunes.
mills_nytsommeren_arne_VO3_Mmm_49s[3].mp3
mills_nytsommeren_duett_VO2C_Mmm_49s[2].mp3
mills_nytsommeren_jane_VO2_Mmm_49s[2].mp3
Involverte byråer
Hei! Reklamebyrå
Både Og Radioproduksjon
Rithuset Illustrasjon
Mindshare Mediebyrå