Nytt reklamekonsept fra OneCall
OneCall er ute med nytt reklamekonsept som retter oppmerksomheten mot smarte valg vi alle kan gjøre i en krevende tid. Den anerkjente svenske skuespilleren Dag Malmberg har hovedrollen i filmene. Los & Co står bak kampanjen, og Kavar Singh i Aparent har hånd om regien.
Aktuelt byrå
Los & Co
Å sette søkelyset på å spare penger er ikke noe nytt for OneCall. Men denne gangen snakker OneCall litt mindre om seg selv og mer om folk flest.
– Grunnen til at vi har valgt en svensk skuespiller, er fordi det er lettere for en som ikke er norsk å se oss nordmenn fra utsiden, sier Ragnar Roksvåg, tekstforfatter i Los & Co.
For første gang på mange år må vi alle tenke litt smartere. Aldri før har så mange nordmenn gjort så mange små sparegrep samtidig. Er det fordi vi «har det i oss»? Er det typisk norsk? Er det noe vi alltid har drevet med?
Kampanjen henvender seg til alle som hver dag gjør små kloke valg for å spare penger:
– Vi i OneCall ønsker å motivere og utfordre enda flere til å fortsette å spare på den smarte måten gjennom å illustrere at det er flere veier til mål, selv under en krevende tid, uttaler markedsdirektør Trine Norheim Rake i OneCall.
Involverte byråer
Jan Christian Fosseidbråten
Rådgiver
Mika Berra
Filmfotograf
Andre involverte
Trine Norheim Rake
Markedsdirektør i OneCall
Pål Almark
Markedssjef i OneCall