Obos - Salg av nye leiligheter
De fleste nybygg ser til forveksling like ut, og markedsføres stort sett med de samme virkemidlene; glossy arkitekttegninger og løfter om urbane oaser
Aktuelt byrå
MediaFront
De fleste nybygg ser til forveksling like ut, og markedsføres stort sett med de samme virkemidlene; glossy arkitekttegninger og løfter om urbane oaser. Nybyggene er ment å appellere til unge par i etableringsfasen, som på sin side mener at nybygg er dyre og pregløse, og velger heller et billig og sjarmerende oppussingsobjekt.
Men alle som har pusset opp, vet at det gjerne blir mye dyrere enn du trodde. Veien frem til en totalrehabilitert drømmebolig er lang og bratt, og underveis kan du også erfare at den egentlige prisen du betaler, er forholdet ditt. Da er det kanskje ikke så dumt med en ny bolig likevel?
For at OBOS’ nye leiligheter i Kværnerbyen skulle skille seg positivt ut i overfloden av pregløse nybygg, ville OBOS vise innsikt i dilemmaet par i etableringsfasen står overfor, ved å fremstå som det smarte – og langt mer behagelige - alternativet til å havne i oppussingshelvetet.
Involverte byråer
MediaFront
Involverte
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2010 Bedriftstjenester