Opplevelsen av å endelig komme hjem

Boligbyggerlaget BORI lanserte nylig kommunikasjonskonseptet «Rom for opplevelser». I sin nye reklamefilm gir de publikum opplevelsen av å komme hjem, en opplevelse som kan være så mangt.

Bori4

– Å bygge et hjem handler om hvordan sluttproduktet oppleves av våre medlemmer. Dette forsto Nucleus helt intuitivt og klarte å fange essensen av BORI på en vakker og varm måte, melder markedsdirektør Henriette Carstensen.

– Bak dørstokken kan du være utmattet, gå på trynet, kjenne på nederlag, møte gråtende barn og hunder som har gjort sitt fornødne på gulvet. Likevel har selve hjemkomsten et positivt fortegn for de aller fleste, forteller Joachim Foss Rønning, som har skrevet og regissert.

– Idéen om en film med hjemkomst-fellesnevner kom jo litt av seg selv, men vi ønsket særlig en historie som fokuserte på det universelle i alle de små opp- og nedturene som utgjør selve livet, sier rådgiver Petter Herming, som videre berømmer kunden for et godt samarbeid, med høy grad av tillit.

Filmen distribueres nasjonalt, og med uttak for distribusjon i alle kanaler.

Involverte byråer

91827 668e4 original
Nucleus
A

Alexander Olsson

Postprodusent

T

Tor Eigil Scheide

Filmfotograf

D

Dovydas Milauaskas

B-fotograf

B

Bendik Fjerdingstad

B-fotograf

T

Thomas Saenger

Rekvisitør

C

Celin Aydin

Kostyme og sminke

L

Leo Bastos

Lyd

M

Mathilde Palmers

Stills

P

Petter Herming

Rådgiver

L

Leif Iversen

Rådgiver

L

Lise Lotte Monsen

Prosjektleder

T

Thomas Holm

Fagansvarlig annonsering

84646 30ed1 original

Sagveien Resort Lydetterarbeid

Andre involverte

H

Henriette Carstensen

Salg og Markedsdirektør hos BORI

A

Anne Lene Jørstad

Markedsansvarlig hos BORI