Opplevelser til folket

Canal Digital lanserer sitt nye reklamekonsept. Try står bak.

15965 ec037 original
15966 d7520 original

I disse dager lanserer Canal Digital sitt nye reklamekonsept.

Når alt kommer til alt er det ikke så komplisert det vi i Canal Digital leverer. Det handler jo enkelt og greit nok om å levere opplevelser til folket, sier Andreas Røkke, markedsdirektør i Canal Digital.

For å kickstarte det nye konseptet har Try Reklamebyrå laget reklamefilmer som skal illustrer hvilke følelser og gleder Canal Digital sprer hver eneste dag.

Og det nye konseptet lyder ganske enkelt: Gledesspreder.

Ansvarlig for Canal Digital: Andreas Røkke og Bjørn Inge Haugan.

Team hos Try: Tekstforfatter Janne Brenda Lysø og AD Stian Johansen, konsulent Lars Mitlid og prosjektleder Marte Heiersted.

Team i 4 ½: Regissør Aksel Hennie, produsent Magnus Castracane og produksjonsleder Mette Waaberg.

Involverte byråer

Frame

TRY