Oppussingsfella!

De fleste nybygg ser til forveksling like ut, markedsføres stort sett med de samme virkemidlene, og henvender seg gjerne til samme målgruppe: unge par i etableringsfasen, som på sin side mener at nybygg er dyre og pregløse

33578 b1f29 original
33579 ffb5b original
33591 c61ba original

De fleste nybygg ser til forveksling like ut, markedsføres stort sett med de samme virkemidlene, og henvender seg gjerne til samme målgruppe: unge par i etableringsfasen, som på sin side mener at nybygg er dyre og pregløse. Derfor velger mange heller et billig og sjarmerende oppussingsobjekt.

Men alle som har pusset opp, vet at det gjerne blir mye dyrere enn du trodde. Veien frem til en totalrehabilitert drømmebolig er lang og bratt, og underveis kan du også erfare at den egentlige prisen du betaler, er forholdet ditt. Da er det kanskje ikke så dumt med en ny bolig likevel?

For at OBOS’ nye leiligheter i Kværnerbyen skulle skille seg positivt ut i overfloden av pregløse nybygg, ville OBOS vise innsikt i dilemmaet par i etableringsfasen står overfor, ved å fremstå som det smarte – og langt mer behagelige - alternativet til å havne i oppussingshelvetet.

Med engasjerende tekster på trikken inviterer OBOS unge par til salgsstartmøte for Kværnerbyen 18. januar.

4455-88975-original.pdf

1739-74615-original.pdf PDF, 26.507 MB
Last ned

4456-5b6b2-original.pdf

2755-fafe6-original.pdf PDF, 26.166 MB
Last ned

4457-6a0ba-original.pdf

3688-f7ce0-original.pdf PDF, 28.58 MB
Last ned

Involverte byråer

21761 f97b8 original

MediaFront