Uten at vi skal avsløre hvilken jobber som blir framsnakket, er kreatørduoen relativt ferske vinnere av en sølvløve fra Cannes i DM-kategorien.
– Ekstra kult å få med noen som har laget en av fjorårets aller beste DM-jobber, til å prate litt om DM-er. Det betyr mye at norske DM-jobber greier å hevde seg internasjonalt. Derfor er Øystein og Erik veldig flotte ambassadører for fysisk reklame, sier Børre Jensen i Bring.
Fysisk reklame i vinden
Å invitere kreatører til å prate om nasjonale og internasjonale caser er en tradisjon for Bring. Det å slå et slag for fysisk kommunikasjon i denne sammenheng er viktig for for bransjen.
– I en tid hvor alt er digitalt, er vi overbeviste om at det fysiske utgjør en forskjell for merkevarer. Det er faktisk en egen verdi i ting man kan ta og føle på. Det betyr noe, avslutter Erik Lysø hos Geelmuyden Kiese.
Her kan du se de omtalte jobbene i sin helhet:
Strahl – «Handle With I Don’t Care» | Byrå: Apriil
H&M – «One/Second/Suit» | Byrå: Uncommon creative studio London
Involverte byråer
Benjamin Rodgers
Designer
Marcus Sætre Røhne
Produsent
Involverte
Børre Jensen
Ansvarlig hos kunde
Lena Engh
Ansvarlig hos kunde
Kari-Mette Gjertsen
Ansvarlig hos kunde