På skinner i lufta

SAS og McCann er ute med en ny kampanje der det handler om å reise så behagelig som mulig.

14494 4aefb original

SAS er ute med en ny kampanje som skal belyse de store og små fordelene de reisende får. Summen av disse avgjør hvor behagelig flyturen blir. Og når den går mest mulig av seg selv, får man tid til viktigere ting.

Kampanjen, som er signert McCann, blir å se på print, web, utendørs og på TV.

Gjennom denne kampanjen tydeliggjør vi alle fordelene som er inkludert i prisen og som vi vet våre kunder setter pris på. Når vi i tillegg er det punktligste flyselskapet med flest avganger med mange lave priser, tror jeg vi skal bli vanskelig å velge bort, sier marketing director i SAS, Camilla Forberg



Reklamefilmene er regissert av Pål Sletaune og produsert av 4 ½.



Art Director: Geir Florhaug

Tekstforfatter: Frank Standal Dybhavn

Konsulent: Ina Svarød

Prosjektleder: Hanne Bismo Steen

Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen



Ansvarlig hos kunde: Camilla Forberg og Ida Cecilie Wille



Produksjonsselskap: 4 ½

Regissør: Pål Sletaune

Produsent: Turid Øversveen

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo