På skinner i lufta
SAS og McCann er ute med en ny kampanje der det handler om å reise så behagelig som mulig.
Aktuelt byrå

McCann Oslo

SAS er ute med en ny kampanje som skal belyse de store og små fordelene de reisende får. Summen av disse avgjør hvor behagelig flyturen blir. Og når den går mest mulig av seg selv, får man tid til viktigere ting.
Kampanjen, som er signert McCann, blir å se på print, web, utendørs og på TV.
Gjennom denne kampanjen tydeliggjør vi alle fordelene som er inkludert i prisen og som vi vet våre kunder setter pris på. Når vi i tillegg er det punktligste flyselskapet med flest avganger med mange lave priser, tror jeg vi skal bli vanskelig å velge bort, sier marketing director i SAS, Camilla Forberg
Reklamefilmene er regissert av Pål Sletaune og produsert av 4 ½.
Art Director: Geir Florhaug
Tekstforfatter: Frank Standal Dybhavn
Konsulent: Ina Svarød
Prosjektleder: Hanne Bismo Steen
Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen
Ansvarlig hos kunde: Camilla Forberg og Ida Cecilie Wille
Produksjonsselskap: 4 ½
Regissør: Pål Sletaune
Produsent: Turid Øversveen
Involverte byråer

McCann Oslo