På tide å komme i gang

Creos nye kampanje for Norsk Tipping skal inspirere folk til å bruke idrettshaller og kulturbygg finansiert gjennom tippemidlene.

18284 926c9 original
18285 752a2 original
18286 63a1a original

Overskuddet fra Norsk Tipping går til samfunnsnyttige formål og er med på å finansiere idrettshaller og kulturbygg landet rundt. Den nye kampanjen Creo har laget for Norsk Tipping skal inspirere folk til å bruke disse hallene, gjerne til aktiviteter man lenge har tenkt på uten å komme i gang, enten det er basket, bass eller bowling.

De visuelle løsningene tar utgangspunkt i slike drømmer eller forestillinger, og er jobbet fram i samarbeid med fotograf Sigurd Fandango og illustratør Halvor Bodin.

Kampanjen går tungt i Dagbladet Gullrekka, D2, A-Magasinet og de største avisenes helgemagasiner.

Teamet som står bak kampanjen i Creo:

AD Eivind Solberg

Tekst Nils Are Økland

Grafisk designer Gunhild Sandstad

Prosjektleder Iren Talhaugen

Konsulent Ingar Nilsen

Involverte byråer

Creo