![18015 b9f2e original](https://kreativtforum.imgix.net/images/18015-b9f2e-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=2060&w=1400)
![18016 f6fb7 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/18016-f6fb7-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=2060&w=1400)
![18017 3ec1e original](https://kreativtforum.imgix.net/images/18017-3ec1e-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=2060&w=1400)
Konseptet spiller på et allment kjent utsagn, men omformulert blir det et uskyldig og ærlig kommunikasjonskonsept, for en bank som ønsker å vise seg som folkelig og nytenkende.
Sparebank1 Gjøvik ønsker å være den foretrukne lokalbanken på Gjøvik, og vil være tilstede i folks liv på en naturlig måte. I denne omgang deltar de derfor med en sang til konfirmanten, brudeparet og jubilanten.
Annonsene har stått i Oppland Arbeiderblad.
Konsulent: Frode Iversen
Kreatører: Anette Holm, Siw Grinden og Johannes Hoff Holmedahl
Ansvarlig hos kunde: Thomas Andersen
Involverte byråer
Sandbeck