Pes og surkling

P4 har laget nye kampanjer for konkurransen Lyden av Norge og telefonspøken «5 på».

15032 7f210 original
15033 d1095 original

P4 har laget nye kampanjer for konkurransen Lyden av Norge og telefonspøken «5 på».

Filmhuset har produsert Fire nye filmer for kanalen P4. Denne gangen er det kanalens velkjente konkurranse «Lyden av Norge» som markedsføres. Fra neste uke er det telefonspøken «Fem På».

Filmhuset Reklame fikk utfordringen med å finne retninger og idéer rundt disse programmene som kunne visualiseres gjennom reklamefilm.

– Dette gjorde vi ved å ta utgangspunkt i lytterens perspektiv, som var annerledes enn noe de hadde gjort tidligere, uttaler produsent Bruno Kvae.

– P4 skal hver dag spre glede og godt humør til våre lyttere. Lyden av Norge-konkurransen og telefonspøken «Fem På» er noe vi vet engasjerer og underholder lytterne våre. Filmene for «Lyden av Norge» tar utgangspunkt i det konkurransen handler om: At en enkel lyd tatt ut av sammenhengen gir veldig forskjellige bilder i hodene til folk. «Fem På»-filmene visualiserer telefonsspøker som har vært på lufta. Vi håper dette er filmer folk smiler av og som sprer glede på linje med P4, sier Jørn Johansen, programredaktør i P4.

Filmene skal gå på TV3, Viasat 4, TVNorge og TV2 i ukene fremover.

Kunde: P4

Produsent: Bruno Ø. Kvae

Regissør: Kjerand Nesvik

Foto: Thomas Løkkeberg

Produksjonsbyrå: Filmhuset Reklame AS

Idé: Kjerand Nesvik & Bruno Kvae