Populær arbeidsplass på fire hjul

Volkswagen Nyttekjøretøy er det mest solgte varebilmerket i Norge. Try har laget en kampanje som skal befeste posisjonen.

17951 d01ed original
17952 942d8 original
17953 c90d5 original
17954 974a7 original
17955 7d58f original
17956 48154 original

Volkswagen Nyttekjøretøy er det mest solgte varebilmerket i Norge.

Vi tror det skyldes evnen til å levere både kjøretøy og arbeidsplass i ett, og har sammen med Harald A. Møller laget en kampanje for å befeste posisjonen. Kampanjen ruller i disse dager på TV. I tillegg er det laget en annonseserie, forteller tekstforfatter Lars-Kristian Harveg.

Filmen er regissert av Arild Fröhlich og produsert av Paradox. Foto (annonser) er tatt av Ole Musken.

Teamet hos Try er:

AD: Lars-Kristian Harveg

Tekstforfatter: Jonas Grønnern

Mac: Thomas Bråten

Konsulent: Morten Polmar

Prosjektleder: Cathrine Wennersten

Ansvarlig hos kunde: Harald Frigstad, Benthe Saga og Andreas Fagernæs

Involverte byråer

Frame

TRY