Pupp og TOBB
Med utgangspunkt i Maslows behovspyramide har Trondheimsbyrået Klipp og Lim laget en kampanje for TOBB, Trondheim og Omegn Boligbyggelag.
Aktuelt byrå
Klipp og Lim Media
![47401 fbb72 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/47401-fbb72-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1080&q=85&transformer=imgix&w=1920)
Melder du en baby inn i TOBB koster det 400 kroner, og dette sikrer barnet en plass langt fram i køen i boligmarkedet den dagen det blir aktuelt å skaffe seg en leilighet. Gjennom en musikkvideo med karakterene Pupp og Tobb og med en sang av dobbelt spellemannprisvinner Rasmus Rohde fortelles historien om alt det en baby ikke trenger: Du trenger bare Pupp og TOBB!
Kampanjen markedsføres på nett via flere verktøy fra Google og Facebook, blant annet Display, Engagement ads, YouTube-annonsering og Google AdWords (gjør et Google-søk på for eksempel «grønn avføring baby», «dåpstale» eller «guttenavn» (kun i Trondheim)). I tillegg promoteres kampanjen på kino, med egen barnebok og utover mot sommeren kan du møte Pupp og Tobb i full størrelse rundt omkring i Trondheim!
Involverte byråer
Klipp og Lim Media
Utbrudd Performance Marketing Digital markedsføring
![Syncpoint as logo](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/syncpoint_as_logo.jpeg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
Syncpoint Lydproduksjon