Retail Factory har åpnet Samsung pop-up butikk i hjertet av Oslo
JCP-byrået Retail Factory har sammen med Samsung akkurat åpnet et lite stykke Sør-Korea i form av en pop-up-butikk i hjertet av Oslo, rett utenfor Oslo City.
Aktuelt byrå
Retail Factory
Lanseringen, som også innebærer en full takeover av Oslo Citys flater, er et ledd i å vise frem Samsungs nyeste produkter. Butikken gir besøkende muligheten til å oppleve og interagere med det siste innen innen Samsung-teknologi, ikke minst de helt nye og forbedrede brettbare telefonene med helt nye AI-funksjoner Galaxy Z Fold6 og Z Flip6 med Galaxy AI.
– Vi har bygget butikken som en liten Sør-Koreansk butikk og latt oss inspirere av både K-pop og K-tech, her kan man få testet produktene på en interaktiv måte. Vi har allerede fått mange gode tilbakemeldinger fra besøkende, sier teamleder Joachim Breen i Retail Factory. – Vi er superstolte av det vi har fått til, legger han til.
Pop-up-butikken er gjort som en en del av et samarbeid med JCDECAUX og Samsungs mediebyrå Mindshare.
JCP PRAD har også vært sentrale i utviklingen av konseptet.
– Denne pop-up gir en unik mulighet til å ta en rask reise til Sør-Kora og bli kjent med Galaxy-universet på en helt ny måte, sier konsulent Maria Oljemark i JCP PRAD.
På sin side er Samsung strålende fornøyde.
– Dette kommer vi til å se mer av, sier Markedssjef i Samsung, Anders Lersbryggen. – Det krever litt mer enn en vanlig kampanje, men jeg har stor tro på at både vi og andre kommer til å gjøre flere initiativer som dette der man virkelig kommer tett på målgruppen, samtidig som vi bruker mange andre kanaler som sikrer god dekning.
– JCP klarer å levere denne helheten, og jeg er veldig imponert, sier han.
– Pop-up-butikken er åpen hver dag fra kl. 12-18 frem til uke 36, og alle er hjertelig velkomne til å besøke oss for å oppleve den nyeste teknologien vår, avslutter han.
Involverte byråer
Retail Factory
JCP PRAD Konseptutvikling
Mindshare Mediebyrå
JCDecaux Mediepartner