Siste Skrik for Norges Bondelag
Norges Bondelag er i gang med landsdekkende budstikkestafett for å få oppmerksomhet rundt den nye landbruks- og matmeldingen.
Aktuelt byrå
Siste Skrik Kommunikasjon
Budskapet fra Norges Bondelag er at verdens matfat trues og at alle land inludert Norge må bidra med sitt for å kunne brødfø befolkningen. Siste Skrik har stått for rådgivning og kommunikasjonsstrategi, utvikling av annonser, bannere, kampanjemateriell og kampanjeslagordet «Noen må ha beina på jorda!» for Norges Bondelag.
Folk må få øynene opp for at vi må øke matproduksjonen, derfor annonserer vi i forbindelse med budstikkestafetten som nå starter opp landet rundt, sier informasjonssjef Kjetil Randem hos Norges Bondelag.
Høyreklikk (ctrl + klikk) i mediespillervinduet for å laste annonsene ned til skrivebordet.
Teamet i Siste Skrik er kommunikasjonsrådgiver Kirsti-Lill Toft Evang, prosjektleder Kristin Onsum, AD Jennie-Ann Hansson, tekstforfatter Mona Bidne, interaktiv designer Petter Danielsen og grafisk designer Nina Hjelle. Fotoarbeid: Daniel Tengs.
Involverte byråer
Siste Skrik Kommunikasjon