Sitter som quattro®

Bates er ute med en ny kampanje for Audis firehjulsdriftssystem quattro®.

15926 3a3b0 original
15927 f248a original
15928 b70d8 original

Firhjulsdriftssystemet har siden det dominerte rallysporten på 80-tallet gjort svingete norske veier til en forlystelse i stedet for et problem for svært mange nordmenn, forsikrer Bates oss om.

Audi quattro® er trolig bilverdenens sterkeste sub-brand, og denne kampanjen er et ledd i merkevarebyggingen av credoet «Sitter som quattro®», sier kreatør Jørgen Lauré.



Klikk plusstegnet i mediespilleren for å se annonsene med større visning. Eventuelt kan du høyreklikke i vinduet for å laste ned bildene til skrivebordet ditt.

Tekst fra én av annonsene (Tyggegummi) lyder slik: «Med quattro® sitter du like godt fast på veien som en tyggegummi i håret. Audi quattro® er et intelligent firehjulsdriftsystem som hele tiden fordeler kraften til hjulene. Derfor får du stabilt veigrep, overlegen kjøredynamikk og lynrask respons uten store utfordringer å tygge på.»

AD: Thorbjørn Naug

Tekst: Jørgen Lauré

Konsulent: Tor Anton Bjørge

Prosjektleder: Marianne Sørlie

Ferdiggjører: Glen Kolva

Foto: Erik Asla

Ansvarlig hos kunde: Petter Magnussen

Involverte byråer

22419 a32cc original

Bates