Firhjulsdriftssystemet har siden det dominerte rallysporten på 80-tallet gjort svingete norske veier til en forlystelse i stedet for et problem for svært mange nordmenn, forsikrer Bates oss om.
Audi quattro® er trolig bilverdenens sterkeste sub-brand, og denne kampanjen er et ledd i merkevarebyggingen av credoet «Sitter som quattro®», sier kreatør Jørgen Lauré.
Klikk plusstegnet i mediespilleren for å se annonsene med større visning. Eventuelt kan du høyreklikke i vinduet for å laste ned bildene til skrivebordet ditt.
Tekst fra én av annonsene (Tyggegummi) lyder slik: «Med quattro® sitter du like godt fast på veien som en tyggegummi i håret. Audi quattro® er et intelligent firehjulsdriftsystem som hele tiden fordeler kraften til hjulene. Derfor får du stabilt veigrep, overlegen kjøredynamikk og lynrask respons uten store utfordringer å tygge på.»
AD: Thorbjørn Naug
Tekst: Jørgen Lauré
Konsulent: Tor Anton Bjørge
Prosjektleder: Marianne Sørlie
Ferdiggjører: Glen Kolva
Foto: Erik Asla
Ansvarlig hos kunde: Petter Magnussen
Involverte byråer
Bates