Skepsistelefonen (teletorgtjeneste)

Da Grilstad i 2012 skulle lansere sine utenlandske skinker i Norge var det usikkerhet om hvorvidt nordmenn var klare for noe så eksotisk.

35627 7203e original
Da Grilstad i 2012 skulle lansere sine utenlandske skinker i Norge var det usikkerhet om hvorvidt nordmenn var klare for noe så eksotisk som Pancetta, Prosciutto Di Italia og Serrano Reserva.
Selv om mange nordmenn i dag trykker taco og flatbunnet pizza til sitt hjerte var det mye som tydet på at de ville være skeptiske til det sydenlandske svinekjøttet.
Løsningen ble i tillegg til print og webannonsering å opprette en egen Hotline der folket kunne yttrykke sin skepsis og på den måten bearbeide sin frykt for det ukjente. Vi kalte den Skepsistelefonen. Vennligst hør vedlagte case-lyd-fil.

7913-59c92-original.mp3

23119-a1b8d-original.mp3
Last ned

7997-dd854-original.pdf

23801-43ceb-original.pdf PDF, 3.769 MB
Last ned

Involverte byråer

87032 eb28c original

NORD DDB