– Ideen har vært enkel. Vi har tatt det unike med produktet, den fantastisk gode smaken, og forsøkt å forklare hva som skjer inne i hodet på folk når man spiser det, sier det kreative teamet bak kampanjen.
Q-Meieriene har introdusert to nye produkter hvor man blander godiser som Oreo og Nonstop med vaniljeyoghurt. En slik blanding er ikke vanlig i norsk dagligvarebransje. En slik blanding gjør noe med hodet.
– Hvordan ser smaken ut inne i hodet ditt? Vi har forsøkt å fange dette grenseløse øyeblikket. Kanskje tenker man på en flyvende mann med løvehode som blåser store yoghurtbobler, mens han kaster seg inn i skyer av yoghurt, mens delfinen spiller pingpong med Non Stop sjokolade- racketer, og dansende jenter med regnbueklær synger mot månen, som ser med kikkert ned i det rødgule havet, hvor det fullastede Magical Mystery Tour-skipet seiler i retning solnedgangen, der svanegutta og ulvejentene kaster hverandre i luften, og lander i armene til storkongetryllehesten, som samtidig slipper Non Stop yoghurt eksplosjonsblanding ned i munnen på eventyrstordrømmehvalen, som bærer hele verden på ryggen. Eller noe slikt, sier tekstforfatter Jon Hjørnevik.
Illustrasjonene er utviklet sammen med det prisvinnende selskapet Estilo 3D i Argentina.
Kampanjen blir å finne på utendørs og digitale løsninger rundt om i Norge.
Involverte byråer
MK Norway