
Kampanjen spiller opp kommunikasjonskonseptet All sports united, og i sommer handler det om å oppfordre alle til en aktiv sommer full av lek, uteliv, sport og glede … dermed signert med «All players united».
For å få frem sommerfølelsen i aktivitetene, samt premisset om at XXL er destinasjonen som sikrer at du kan være aktiv gjennom sommeren, satte vi alle sommeraktiviteter og sporter på en gigantisk vannsklie/Slip 'n slide. Det var en ganske halsbrekkende øvelse som fant sted i Telenor arena med en 35 meter lang og 7 meter bred sklie og en god del liter med vann, samt entusiastiske, men våte statister og crew.
Med Marc Reisbig på regi og Daniel Voldheim på foto ser det allikevel lekende lett ut som ferdig løsning. Kampanjen går i alle «rørlige» kanaler, her er 30 sek versjon for TV og online video.
Andre involverte
Ida Stokstad
Ansvarlig hos kunde
Ida Abrahamsen
Ansvarlig hos kunde
Sandra Nordheim
Ansvarlig hos kunde