Spilleglede og giverglede på samme kupong

Det unike ved Extra er at man i tillegg til gleden ved å spille, også får gleden ved å gi.

37870 31fae original
37871 d096b original
37872 5ce93 original
37873 91e69 original
37874 5074f original
37875 27ac0 original

Norsk Tipping relanserer Extra. Orangeriet har utviklet nytt kommunikasjonskonsept og taktisk kampanje.

– Extraspillet eies av ExtraStiftelsen Helse og Rehabilitering og driftes av Norsk Tipping, slik at overskuddet fra Extra går uavkortet til prosjekter innen helse og rehabilitering. I fjor ble 220 millioner Extra-kroner fordelt på hele 527 ulike helseprosjekter over hele landet, sier Rønnaug Marie Andersen, merkevareansvarlig for Extra hos Norsk Tipping.

Det var dette som la grunnlaget for «Spre glede»-konseptet som foreløpig består av én lang profilfilm og tre kortversjoner.

1 av 6 vinner

– Flere produktendringer gjør at vinnersjansene i Extra nå øker betraktelig. Da var det ganske naturlig å fronte dette i den taktiske kampanjen. Nå vinner i snitt 1 av 6 som spiller nye Extra, og det feires med et skikkelig ballongslipp, forteller Andersen.

Kaveh Tehrani har regissert, 4 1/2 har produsert og Martin Halla synger.