Språkskole

Utfordringen: Øke kunnskap og kjennskap til Bodø`s første internasjonale reiserute til Gran Canaria, Skape lokal preferanse

4100 836a4 original

Utfordringen:
Øke kunnskap og kjennskap til Bodø`s første internasjonale reiserute til Gran Canaria, Skape lokal preferanse.

Løsning:
På en innsiktsfull og lokal måte, rotfestet i lokalpatriotisme og frodig og folkelig humor, lanserte Norwegian en egen språkskole for Bodøværinger i forkant av reiseperioden.

På en karismatisk og sjarmerende måte så tok Norwegians egen språklærer Bodø med storm.

Norwegian Crew satte Bodø sentrum på hodet og farget byen rød ved å dele ut egne lokaltilpassede lommeparlører, samt flyere med reisetilbudet og tilbud om å delta på språkskolen.

Resultat:
Alle seter ble solgt ut på rekordtid, på under en uke. Aktiviteten skapte ellers stor involvering i Bodø. Mer en 1.500 lommeparlører og 2.000 flyere ble delt ut. Eventet fikk mye lokal medieomtale og gikk som en farsott i sosiale medier i lokalområdet.

Involverte byråer

87152 b889b original

Kitchen Reklamebyrå